Monday, April 7, 2014

فراخوان خانم رجوي به جامعه جهاني براي محكوميت ترور روحانيون و معتمدان سيستان و بلوچستان

ديكتاتوري مذهبي و تروريستي حاكم بر ايران، ناتوان از مقابله با مردم محروم سيستان و بلوچستان در يك اقدام جنايتكارانه، به ترور روحانيون اهل سنت، معتمدان و شهروندان در اين استان روي آورده است. روز یکشنبه ۱۰ فروردین مولوی عبدالله باجی زهی پيشنماز مسجد شیر آباد زاهدان، هنگام خروج از مسجد هدف شليك 4گلوله در سرش قرار گرفت و در دم جان داد. در همان روز دو شهروند34 و 40ساله بلوچ با نام خانوادگي شاهوزهي بر اثر رگبار گلوله آدمكشان رژيم آخوندي به قتل رسيدند.
روز دوشنبه 11 فروردين آقای مراد کهرا زهی ۴۵ ساله در زاهدان هدف ۸ گلوله قرار گرفت که به شدت زخمی شد و در حال حاضر در كوما به سر مي برد. روز سه شنبه ۱۲ فروردین آقای خداد ناروئی ۶۰ ساله از معتمدان شهر بزمان از توابع ایرانشهر بر اثر رگبار گلوله مزدوران جان خود را از دست داد.
خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، ضمن ابراز همبستگي و همدردي با خانواده قربانيان و عموم مردم سيستان و بلوچستان، جامعه جهاني به ويژه دبيركل، كميسر عالي حقوق بشر، گزارشگر آزادي دين و عقيده و گزارشگر ويژه وضعيت حقوق بشر در ايران ملل متحد و عموم مراجع بين المللي مدافع حقوق بشر را به محكوميت قاطع اين جنايتها فراخواند و خواستار تشكيل يك هيأت حقيقت ياب براي بررسي اين ترورهاي كور و وحشيانه شد.
خانم رجوي افزود، توسل رژيم آخوندي به اين ترورهاي كور نشانگر آن است كه حتي امواج اعدامهاي جمعي و خودسرانه چه در زندانها و چه در ملا عام كه بعد از روي كار آمدن آخوند شياد روحاني به نحو بيسابقه يي افزايش يافته، عطش خونين جانيان حاكم بر ايران را فرو نمي نشاند و رژيم آخوندي در هراس از خيزش مردم به جان آمده به ويژه در مناطق محرومي چون استان سيستان و بلوچستان از هيچ جنايتي فروگذار نمي‌كند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
16فروردين 1393 (5 آوريل 2014)