Friday, April 18, 2014

فراخوان مريم رجوي براي محكوميت يورش به زندانيان سياسي اوين

خانم رجوي جامعه جهاني را به محكوميت يورش به زندان اوين فرا مي‌خواند
و از جوانان تهران ميخواهد به همبستگي با زندانيان و خانواده هايشان برخيزند
خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، جامعه جهاني به ويژه دولت آمريكا، اتحاديه اروپا و كشورهاي عضو و دبيركل و كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد را به محكوميت قاطع يورش وحشيانه روز پنجشنبه پاسداران و مأموران جنايتكار اطلاعات آخوندي به زندانيان سياسي در زندان اوين و ضرب و شتم وحشيانهآنان و انتقال شمارياز آنان به سلولهاي انفرادي فرا خواند. وي همچنين خواستار تصميمات لازم الاجرا، مؤثر و فوري براي توقف نقض وحشيانه و سيستماتيك حقوق بشر توسط فاشيسم ديني حاكم بر ايران شد. 
رجوي افزود: سكوت و بي عملي در مقابل وحشيگري ملايان حاكم بر ايران به هر بهانه يي كه باشد پشت كردن به اصول و ارزشهايي است كه ملل متحد به خاطر آنها بنا شده و اتحاديه اروپا و آمريكا مدعي دفاع از آنها هستند. 
رجوي تاكيد كرد:حمله به زندانيان سياسي در زندان اوين، همزمان با روند فزاينده اعدامهاي جمعي و خودسرانه كهپس از روحاني شمار آنها از 700 گذشته است، نشانگر وضعيت شكننده رژيم آخوندي و وحشت آن از سرنگوني محتوم است. وي افزود: اعدام و خفقانو تبعيضمهمترينپايه حكومت آخوندي است كه هر گونه انعطاف و نرمش در آن روند سرنگوني آنرا سرعت خواهد بخشيد. 
خانم رجوي از عموم مردم به ويژه جوانان تهران خواست تا به حمايت و همبستگي با زندانيان و خانواده هاي آنان قيام كنند و اجازه ندهند رژيم آخوندي در آخرين دوران حيات ننگينش، جنايات ضد بشري خود را در زندانها و عليه زندانيان ادامه دهد و تشديد كند. 
در يورش روز پنجشنبه 28فروردين پاسداران به زندان اوين شماري از زندانيانبه شدت مجروح و دچار خونريزي شديد و شكستگي در ناحيه سر و دنده ها شدند كه در ميان آنها غلامرضا خسروی سوادجانی، اسدالله هادی، جواد فولادوند و اسدالله اسدی در وضعيت بحراني قرار دارند. اسدالله هادی که به تازگی عمل قلب باز انجام داده در وضعيت خطرناكي به سر مي برد.مزدوران همچنين اقدام به تخريب تمام وسایل زندانیان كردند و دست نوشته‌های زندانیان را نیز باخود بردند.
شمار ديگري از زندانيان كه در حياط زندان با سردادن شعار مرگ بر ديكتاتور و خواندن سرود به اين وحشيگريها اعتراض كردند، نيز مورد ضرب و جرح شديد عوامل نيروهاي سركوبگر قرار گرفتند. در پي اين يورش وحشيانه 31تن از زندانيان به سلولهاي انفرادي بند 240 اوين منتقل شدند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
29فروردين 1393 (18 آوريل2013)