Tuesday, April 29, 2014

پيام تسليت رئيس جمهور برگزيده مقاومت به مناسبت شهادت مجاهد خلق محمد بابايي

عصر روز دوشنبه 8 ارديبهشت، مجاهد خلق محمد بابايي فرزند قهرمان مردم شهر قوچان، در ليبرتي در اثر ايست قلبي و به خاطر محاصره پزشكي و دسترسي نداشتن به بيمارستان به شهادت رسيد.
اين مجاهد صديق نوزدهمين شهيد محاصره پزشكي در اشرف و ليبرتي است كه ماموران عراقي بردن او را به بيمارستان براي معالجه عمدا به تاخير مي انداختند.
مقاومت ايران به طور مستمر به محاصره پزشكي ضد انساني عليه مجاهدان اشرفي كه پس از انتقال اجباري آنها به زندان ليبرتي وممانعت از انتقال تجهيزات پزشكي ابعاد وخيمتري پيدا كرده، اعتراض كرده و به دنبال شهادت مجاهدخلق محمد بابايي، بار ديگر دولت آمريكا و ملل متحد را به اقدام فوري براي پايان دادن به محاصره ضد انساني پزشكي، انتقال تجهيزات پزشكي از اشرف و دسترسي آزادانه ساكنان به خدمات پزشكي در عراق به هزينه خودشان، فرا مي‌خواند و تاكيد كرد: ممانعت از دسترسي يك جمعيت به خدمات پزشكي از مصاديق بارز جنايت عليه بشريت است و مسئولان و تسهيل كنندگان آن بايد مورد تعقيب و مجازات قرار گيرند.

پيام تسليت رئيس جمهور برگزيده مقاومت به مناسبت شهادت مجاهد خلق محمد بابايي
مجاهد والامقام، محمد بابايي، در اثر ايست قلبي و به خاطر محاصره پزشكي و دسترسي نداشتن به بيمارستان، روز گذشته در ليبرتي به شهادت رسيد. او نوزدهمين شهيد محاصره ضدانساني در اشرف و ليبرتي است كه به رغم اورژانس بودن وضعيتش، نيروهاي عراقي اجازه انتقال او را به بيمارستان ندادند و معالجه را به عمد به تاخير انداختند كه منجر به شهادت وي شد. 
شهادت جانگداز اين مجاهد اشرفي، يك بار ديگر رويكرد غيرمسئولانه ملل متحد و آمريكا را نسبت به فشارهاي ضدبشري به مجاهدين در زندان ليبرتي و سكوت و بي عملي در برابر محاصره ظالمانه پزشكي توسط نيروهاي وابسته به رژيم آخوندي در عراق افشا مي‌كند. 
ننگ و نفرين بر جنايتكاراني كه در حكومت عراق همزمان با جنايات اربابانشان در زندان اوين و ضرب و شتم و مجروح كردن زندانيان سياسي و ممانعت از مداواي آنان، مجاهدان در زندان ليبرتي را تحت محاصره درماني قرار مي دهند 
استمرار اين محاصره ضد انساني هم چنين داغ ننگي بر پيشاني همه طرفهايي است كه در مقابل اين محاصره، ناامني و فقدان حداقل تجهيزات ايمني در ليبرتي سكوت مي كنند.
مجاهد خلق محمد بابايي با 28 سال سابقه مبارزاتي و عبور سرفرازانه از ميدانهاي رزم و پايداري، اين چنين به عهد خود با خدا و خلق وفا كرد و تا لحظه آخر استوار و سرفراز ماند. 
زندگي و رزم او همچنان كه شهادت مظلومانهاش پيام جوشان پايداري است و اين پيامي است كه پيروز خواهد شد.
شهادت اين مجاهد قهرمان را به خانواده او و همچنين همشهريانش در قوچان تسليت مي گويم و براي آنان صبر و پايداري آرزو مي كنم. 
سلام بر او روزي كه زاده شد، روزي كه پاي در راه مجاهدت  براي رهايي خلق محبوبش گذاشت و روزي كه در اوج افتخار و شرف به سوي جاودانه فروغها پركشيد.

مجاهد خلق محمد بابايي، فرزند قهرمان مردم قوچان كه از سه دهه پيش در صفوف سازمان مجاهدين خلق ايران به مبارزه عليه فاشيسم ديني حاكم بر ايران مشغول بود، در سال 1336 متولد شد.
در نوجواني كه دانش آموز دبيرستان بود، از طريق معلم انقلابي خود مجاهد شهيد حسن مهدوي با آرمان مجاهدين آشنا شد. 
در قيام مردمي عليه ديكتاتوري شاه فعالانه شركت كرد و پس از پيروزي انقلاب، در ستاد مجاهدين در قوچان  به مجاهدت عليه ارتجاع خميني ادامه داد. 
پس از 30 خرداد به تهران آمد و در هسته هاي مقاومت انقلابي به نبرد با ديكتاتوري خون آشام آخوندي برخاست. در خرداد 1365 به خارج كشور رفت و نهايتاً به نوار مرزي و قرارگاههاي ارتش آزاديبخش انتقال يافت.
در مسئوليتهايش در يكانهاي رزمي ارتش آزاديبخش و در ميدان نبرد رو در رو با دشمن، شايستگي و جوهرة انقلابي خود را بيش از پيش بارز كرد.
در سالهاي پايداري در اشرف و سپس در ليبرتي، با اشراف و آگاهي عميق نسبت به اهميت و جايگاه اين دوران از مجاهدت رهاييبخش، با اخلاص و پاكبازي و صبر و استقامتي ستايش انگيز، از همة فشارها و محدوديتهاي اين با رويي گشاده استقبال كرد. 

مجاهد صديق محمد بابايي در شب قدر، در سال 92، در نقشه مسيرش نوشت: «خدايا در اين شب قدر خواستهام از تو اين است هر آنچه را از ابتلا و آزمايش و سختي و محدوديت و محاصره و تهديد كه دشمن ضدبشري آن را بهعنوان تنها سلاح خودش در منتهاي ضعف و ذلت و زبوني عليه ما بهكار ميبرد، از من دريغ نكن. 
بار الها اين نقشة مسير من براي سرنگوني رژيم پليد آخوندي دشمنان خودت و دين خودت و خلق خودت است كه با سرفرازي تمام در بهترين شبهاي تو كه همانا شب قدر است ترسيم كردم … باشد كه از من بپذيري كه براي تو و در راه تو و براي رهايي خلق تو از چنگال رژيم دجال خميني نوشتم. آمين رب العالمين!»
در عاشوراي 92 نيز در نوشته يي بهمثابه وصيتنامه، نوشت: 
«اينجانب محمد بابايي... با پيروي از راه سرخ حسين (ع) پيامبر جاودان آزادي و تجديد عهد بر ادامة راهش و پايداري و استقامت در برابر توطئهها و فشارهاي دشمن ضدبشري (رژيم خميني) تا آخرين نفس و آخرين قطرة خونم در راه آزادي ميهن و خلق اسيرم در چنگال پليد خميني دين فروش تا به آخر ميايستم و همچون مولايم حسين (ع) در اين راه از هيچ چيز دريغ نخواهم كرد.
در برابر روانهاي پاك 52 شهيد قهرمان فدايي اشرف زانو ميزنم و از خدا ميخواهم كه مرا به واسطة سعادت و جانفشاني آنها و خونهاي پاك ريختهشدهشان در سرزمين اشرف، بيامرزد و ثابتقدم و استوار بگرداند.
خدايا گواه باش كه مسعود ادامه دهندة راه حسين (ع) و از بهترين بندگان تو است… 
خدايا بر من منت نهادي پس از تو سپاسگزارم و با هدية تمام لحظاتم به تو و راه تو و فداكردن جانم براي احياي راه تو در ركاب مسعود شكرگذاريم را بپذير. »
بر مجاهد شهيد و صديق محمد بابايي و بر پايداري و مجاهدت پرشور او براي آزادي، درود.