Tuesday, March 11, 2014

پيام رئيس جمهور برگزيده مقاومت مريم رجوي به دراويش به پاخاسته


خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت، به دراويش به‌پاخاسته كه با اعتصاب غذا و ايستادگي ارزشمند خود در برابر شكنجه و اسارت زندانيان سياسي، يعني يكي از فجيع‌ترين ستم‌هاي اين رژيم قيام كرده اند، درود فرستاد. و خيزش آنان را نماد عصيان و نارضايتي لبريز شده جامعه ايران توصيف كرد.
خانم رجوي افزود: به پا خاستن دراويش، در پي قيام هموطنان بختياري، آمادگي اجتماعي براي قيام رهاييبخش و سرنگوني رژيم ولايت فقيه را بارز مي‌كند.
به خصوص كه اين حركت از همدلي و همراهي قلبي و عملي گسترده ساير هموطنان برخوردار شده و بسياري از شهرهاي ديگرِ ايران براي پيوستن به آنان روانه تهران مي‌شدند.
حركت شجاعانه دراويش و هموطناني كه به حمايت آنان شتافتند، يك نقطه كانوني اختناق حاكم يعني وضعيت فاجعه بار زندانيان سياسي را هدف قرار داده و ماشين سركوب و تكيه‌گاه اساسي رژيم ولايت فقيه را به چالش كشيدند.
خانم رجوي عموم هموطنان به ويژه اشرف‌نشان‌ها و جوانان دلير را به حمايت فعال از دراويش و پيوستن به خيزش آنان فراخواند و تأكيد كرد اكنون كه بحران مرگباري رژيم ولايت فقيه را در هم پيچيده، و ضعف و تزلزل در سراپاي آن رسوخ كرده، زمان برخاستن و زمان به ظهور رساندن اراده مردم ايران براي تغيير است.