Wednesday, March 19, 2014

مراسم تحويل سال 1393 با حضور رئيس جمهور برگزيده مقاومت - اورسور اواز


مراسم تحويل سال 1393 عصر امروز در اور سور اواز، با حضور رئيس جمهور برگزيده مقاومت برگزار شد.
خانم رجوي ضمن تبريك حلول سال نو طي سخناني گفت: ”در آغاز ساز نو براي آزادي ملت اسيرمان از زنجير اختناق و خفقان دعا مي كنيم. ازخداي بزرگ، نوروزي مردم و كشورمان، فرا رسيدن بهار آزادي زندگي در خوشبختي و برابري و ايراني عاري از اختناق، اعدام، فقر و سركوب را مسالت مي كنيم. سال 92 سال شكست هاي زنجيره يي رژيم ولايت فقيه و سال كهكشان جهش ها و دستاوردهاي مقاومت مردم ايران بود. و سالي كه از دقايقي پيش شروع كرديم سال 1393 سال خيزشها و سال هزار اشرف است.
خانم رجوي در گراميداشت خاطره شهيدان با تاكيد بر عزم صد برابر براي ادامه راهشان تا پيروزي گفت: ”با ياد شهيدان و قهرمانان اشرفي و همه زندانيان سياسي شهيد و مقاوم سال جديد را در پيكار براي آزادي، آغاز مي كنيم. بله ارتش آزادي و ارتش بهار خواهد رسيد، ابرهاي سياه را خواهد شكافت تا آفتاب نوروز و آزادي درتمام ايران سربزند در تمام خانه ها و كوچه ها و شهرهايش“.

سپس آقاي ژان پير بكه شهردار اور سور اواز از سوي ساير منتخبان و شهروندان فرانسوي سال نو را به مردم و مقاومت ايران تبريك گفت. در اين مراسم پيامهاي تبريك سال نو از سنا و كنگره آمريكا و پارلمان اروپا و پارلمانترها از سراسر جهان از جمله سناتور كارل لوين رئيس كميته نيروهاي مسلح سناي آمريكا، دكتر آلخو ويدال - كوادراس نايب ربيس پارلمان اروپا و استراون استيونسون رئيس هيت رابطه با عراق در پارلمان اروپا قرائت گرديد. 
اين مراسم با هنرنمايي هنرمندان گرانقدر ميهنمان محمد شمس، خانم مرجان و حميد رضا ظاهرزاده به پايان رسيد.

پنجشنبه - 29 اسفند 92