Monday, March 24, 2014

روزنامه الدستوراردن - رجوي: سال 1392 سال شكستهاي زنجيره‌ يي رژيم ايران

پاريس- مريم رجوي، رئيس‌جمهور برگزيده مقاومت در پيامي، نوروز و آغاز سال جديد را به عموم مردم ايران تبريك گفت و تأكيد كرد سال 1392سال شكستهاي زنجيره‌يي رژيم ولايت‌فقيه و سال كهكشان جهش‌ها و دستاوردهاي مردم و مقاومت ايران بود و سال 1393سال خيزشها و سال 1000 اشرف است. درسال گذشته آخوندها مي‌خواستند مقاومت مردم ايران را نابود كنند، اماخودشان به ناگزير به جام زهر سرنگوني تن دادند.
روز گذشته رجوي طي بيانيه‌يي كه شوراي ملي مقاومت ايران در پاريس آن را صادر كرد گفت ”در سراسر سال 92، كارگران و دانشجويان يا ساير اقشار مردم به ‌جان آمده به اعتراض، اعتصاب، بستن جاده‌ها و خيابا‌نها يا اجتماع در برابر نهادهاي حكومتي دست زدند. تظاهرات و قيام هموطنان بختياري در خوزستان، كهكيلويه و بويراحمد و اصفهان و خيزش شجاعانه دراويش در آستانه سال نو و حركتها و خيزشهاي چهارشنبه سوري، خشم و عصيان توفاني نهفته در دل جامعه ايران را بارز كرد“.
رجوي تأكيد كرد در سال گذشته كاري نبود كه رژيم ولايت فقيه براي از بين بردن مقاومت آزمايش نكرده باشد، اما در نقطه مقابل، زماني نبود كه مقاومت از فداكاري و پايداري خود، براي يك ملت مشتاق آزادي كوتاهي كرده باشد.
يكشنبه - 3 فروردين 93