Friday, May 16, 2014

كابوس وحشت رژيم آخوندي در برابر مجاهدين و مقاومت ايران


زوزه هاي ترس و درماندگي آخوندها عليه كانادا ازسوي وزارت خارجه و سپاه پاسداران
خبرگزاري سپاه تروريستي قدس-25 ارديبهشت93 نوشت:« «هفته مسئولیت‌پذیری ایران» عنوان همایشی از پارلمان کانادا با موضوع حقوق بشر ایران است؛ «احمد شهید» همراه با «مریم رجوی» در این نشست حضور دارند.
 پارلمان کانادا برنامه‌ای یک‌هفته‌ای با موضوع حقوق بشر ایران ترتیب داده که سازمان‌دهنده اصلی آن «کالتر» از سیاست‌مداران کانادا است. وی در سال 2012 عضو یکی از کمپین‌هایی بوده که خواهان حذف نام مجاهدين از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا و کانادا بوده است.
همين خبرگزاري نوشت: سخنگوي وزارت خارجه مرضيه افخم، گفت: دولت فعلي كانادا به‌عنوان يك دولت افراطي شناخته شده كه مواضعش فاقد منطق سياسي بوده و بي‌ارزش مي‌ باشد و اين اظهارات در چارچوب رويكرد افراط‌گرايانه و به‌عنوان تلاشي شناخته شده در راستاي پروژه ايران هراسي ارزيابي مي‌ شود. 
مرضيه افخم افزود: دولت كانادا كه خود مكرراً به نقض حقوق‌بشر به‌ويژه حقوق بوميان متهم مي‌‌باشد، فاقد صلاحيت براي اظهارنظر در اين خصوص بوده و ادعاهاي حقوق‌بشري وزير خارجه كانادا در اين زمينه با اهداف سياسي است. سخنگوي وزارت امور خارجه خاطرنشان ساخت: بازگشت به سنت‌‌هاي متعارف ديپلوماتيك، نياز دولت كانادا براي همسويي با جامعه بين‌الملل مي‌باشد و بهتر است دولتمردان كانادا به رويه اعتدال و بهره‌گيري از خرد جمعي روي آورند. 

خبرگزاري سپاه تروريستي قدس درگزارش ديگري نوشت: وزير خارجه كانادا درباره ايران و سياستهايش در قبال تهران گفت: «روزهايي كه سياستهاي خارجي كانادا با ميانه‌ روي مشخص مي‌ شد به پايان رسيده است؛ روزهايي كه ابتدا ميزان حرارت افراد دور ميز را تعيين مي‌كرديم و سپس سعي مي‌كرديم در جايي نه سرد و نه گرم بنشينيم، تمام شده است. » 
جان بيرد سپس ادعا كرد موارد نقض حقوق‌بشر در دولت ايران افزايش يافته است. وي در ادامه در اظهاراتي توهين‌ آميز گفت وزير كشور ايران « وزير قتل» است. و گفت: « نظام ايران تهديدي براي دنيا است. » 

آقا محمدي نماينده مجلس ارتجاع نيز به خبرگزاري سپاه پاسداران گفت: كانادا و غرب هيچ سند و مدركي درباره رفتارهاي ضد حقوق‌بشري ايران در اختيار ندارند و حالا به سراغ مجاهدين آمده‌اند تا خود را به مجاهدين آويزان كنند. 
خبرگزاري سپاه پاسداران همچنين نوشت: محمدحسن آصفری عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری هفته مسئولیت ایران در کانادا با محوریت مجاهدين و با هدف انتقاد از حقوق بشر در ایران گفت: مجاهدين با پول مردم کانادا در حال برگزاری همایشی ضد نظام ايران است و دولت کانادا به جای برگزاری این چنین همایشی بهتر است مشکلات داخلی خودش را رسیدگی و برطرف نماید. 
خبرگزاري سپاه پاسداران هم چنين نوشت: پارلمان کانادا نمایشی را تحت عنوان مسئولیت‌پذیری ایران به مدت یک‌هفته آغاز کرده است. در این نمایش سیاسی که به بهانه مسائل حقوق بشری ایران آغاز شده است، اعضای مجاهدين ازجمله مریم رجوی، شرکت دارند.تا دو سال قبل، مجاهدين در فهرست گروه‌های تروریستی در کانادا قرار داشت اما از این فهرست خارج شد.
احمد شهید، نماینده ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشری ایران که به نوشتن گزارش‌های جهت‌دار علیه جمهوری اسلامی شهرت دارد نیز در این نمایش سیاسی شرکت کرده است.
طی چند ماهه پس از توافق ژنو، موسوم به برنامه اقدام مشترک، تبلیغات حقوق بشری بر ضد جمهوری اسلامی ایران افزایش بی‌سابقه‌ای یافته است.