Friday, May 9, 2014

فراخوان مريم رجوي براي نجات جان بيش از 200 دختر دانش آموز نيجريايي


مراجع و روحانيون و مجامع مختلف اسلامي بايد اين اقدام ضد اسلامي و ضد انساني را محكوم كنند

خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، با محكوم كردن اقدام ضد انساني و ضد اسلامي ربودن بيش از 200 دختر دبيرستاني و فروش آنها و ضمن همدردي با خانواده هاي اين دختران بيگناه، بار ديگر جامعه جهاني را به يك رويكرد قاطع و همه جانبه در مقابل اين توحش قرون وسطايي و اقدام فوري براي نجات آنان فراخواند.
وي از كليه مراجع و روحانيون و مجامع مختلف اسلامي خواست تا اين اقدام ضد اسلامي را محكوم كنند و اجازه ندهند بنيادگرايان دين فروش با سوء استفاده از نام اسلام مرتكب چنين جنايت فجيعي شوند كه از بارزترين مصاديق جنايت عليه بشريت است. 
مريم رجوي گفت: منشاً اصلي بنيادگرايي اسلامي كه صلح و آرامش را در بخشهاي وسيعي از جهان امروز به خطر انداخته و حقوق بشر و حقوق زنان را به فجيع ترين شكل نقض مي كند، فاشيسم ديني حاكم بر ايران است كه الهامبخش گروههاي بنيادگرا و پشتوانه ايدئولوژيك و فرهنگي و منبع اصلي مالي و تسليحاتي و لجستيكي آنها است.
مقاومت ايران از اوايل دهه 70  شبكه هاي بنيادگرا و تروريستي رژيم ايران در كشورهاي آفريقايي را افشا كرد و بر تهديد فزاينده اين رژيم در اين منطقه از جهان تأكيد نمود. 
صرفأ 15ماه پيش بود كه مطبوعات بين المللي فاش كردند كه تسليحات و مهماتي كه توسط گروههاي افراطي در آفريقا به كار مي رود، در ايران ساخته شده است ( نيويورك تايمز –فوريه2013). نزديك به سه سال پيش نيز ارسال سلاح و مهمات از سوي رژيم ايران براي نيجريه و ديگر كشورهاي غرب آفريقا فاش شده بود. 
اين رژيم طي 35 سال گذشته دهها هزار زن و دختر را در ايران شكنجه و اعدام كرده و ميليونها زن شريف ايراني را تحت عناوين مسخره اي مانند بدحجاني به شديدترين وجه مورد تعرض، هتك حرمت، تبعيض و سركوب قرار داده و در عين حال سرمداران آن در پشت پرده با سوء استفاده از زنان و دختران محروم به داير كردن مراكز فساد و تجارت پرسود فروش دختران ايراني در كشورهاي همسايه مبادرت ميكنند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
19 ارديبهشت 1392 (9 مه 2014)