Saturday, May 24, 2014

ديدار مريم رجوي با احمد جربا رئيس ا‌ئتلاف ملي نيروهاي انقلاب و اپوزيسيون سوريه در پاريس


احمد جربا و مريم رجوي بر نبرد مشترك رهايبخش در برابر رژيم نامشروع ولايت فقيه تا تحقق آزادي و دموكراسي درايران و سوريه تأكيد كردند
احمد جربا: آخوندها هيچ مشروعيتي ندارند و سرنوشت مردم سوريه به سرنوشت مردم ايران و نماينده مشروعشان شوراي ملي مقاومت و رئيس جمهور منتخب آن خانم مريم رجوي گره خورده است
مريم رجوي و پرزيدنت احمد جربا، رئيس ائتلاف ملي نيروهاي انقلاب واپوزيسيون سوريه روز23 مه 2014 (3خرداد93) در پاريس ديدار وگفتگو كردند.
در اين ديدار، مريم رجوي نقش فاشيسم ديني حاكم بر ايران را در سركوب وكشتار مردم سوريه و حمايت همه‌جانبه از ديكتاتوري بشار اسد محكوم كرد و خواهان حمايت جامعه بين‌المللي از ارتش آزاد و از ائتلاف ملي نيروهاي انقلاب واپوزيسيون سوريه به عنوان نماينده مشروع مردم سوريه شد.

پرزيدنت جربا، همبستگي و برادري مقاومت ايران با انقلاب سوريه را ستود و گفت ما و مردم ايران در يك سنگر مشترك عليه دشمن مشترك و براي رسيدن به هدفي مشترك مبارزه مي كنيم. آخوندهاي حاكم بر ايران از هيچ مشروعيتي برخوردار نيستند وسرنوشت مردم سوريه و انقلاب سوريه به سرنوشت مردم ايران و نماينده مشروع آن، يعني  شوراي ملي مقاومت ايران  و رئيس جمهور منتخب آن خانم مريم رجوي گره خورده است.

آقاي جربا اقدامات سركوبگرانه عليه مجاهدين خلق ايران در ليبرتي را محكوم كرد و خواهان تضمين حقوق آنها از سوي جامعه بين المللي گرديد.
مريم رجوي تأكيد كرد مقاومت و نبرد رهاييبخش  و مشترك ما قطعا مي تواند دو كشور برادرايران و سوريه را از ديكتاتوري و سلطه نظام منفور و نامشروع ولايت فقيه در ايران و سوريه رها سازد و آزادي و دموكراسي را براي خلقهاي برادر در اين دو كشور محقق كند.
03 خرداد، 1393